Retur

Politica de retur

  1. Dreptul de retragere din contract

1.1 Termen de retragere

Conform legislației în vigoare, clienții persoane fizice beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoiți să justifice decizia de retragere.

1.2 Calculul termenului

Termenul de 14 zile începe să curgă:

  • De la data primirii produsului de către client sau o terță parte desemnată de acesta, alta decât transportatorul, în cazul contractelor de vânzare.
  • De la data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări servicii.

1.3 Respectarea termenului

Termenul de retragere este respectat dacă clientul trimite notificarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere și returnează produsele în aceeași perioadă.

  1. Costuri asociate returului

2.1 Costul transportului

Contravaloarea transportului produselor către DAC ENERGY TECHNOLOGY S.R.L va fi suportată integral de către client. Taxa de retur se achită în momentul predării coletului către curier.

2.2 Costuri suplimentare pentru produse cu componente electronice

În cazul produselor care conțin componente electronice, acestea vor fi supuse unui proces de verificare la primirea returului. Dacă se constată că produsul a fost deteriorat de către client, acestuia i se vor imputa costurile necesare pentru aducerea aparatului la starea de funcționalitate inițială. Clientul va fi informat în scris despre aceste costuri și va avea dreptul să solicite o evaluare independentă.

  1. Condiții de acceptare a returului

3.1 Starea produselor

Produsele trebuie să fie în stare foarte bună, nefolosite și neuzate. Se pot returna doar în ambalajul original, fără a fi deteriorate. Orice semn de uzură existent pe ambalaj sau produs atrage anularea dreptului de returnare.

3.2 Sigiliul produselor

În situația în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut. Produsul trebuie returnat sigilat.

3.3 Produse neacceptate pentru retur

  • Produse confecționate după specificațiile clientului sau personalizate în mod clar.
  • Produse care prezintă modificări, rupturi, zgârieturi etc.
  • Produse personalizate cu mărimi ce nu se regăsesc în grila de mărimi standard și care, în consecință, nu vor mai putea fi revândute.
  1. Procesul de retur

4.1 Inițierea returului

Pentru a iniția un retur, clientul trebuie să acceseze contul personal pe site-ul nostru și să creeze o cerere de retur pentru produsul dorit.

Da, se mai întâmplă să și returnezi, doar că sunt diferite condiții în care trebuie să te încadrezi, în funcție de natura produselor:

  • Așa cum le-ai primit, așa trebuie să le și returnezi, în aceeași stare.
  • Dacă e vorba despre un produs care necesită parole, asigură-te că nu le returnezi și pe acelea. Și că ai șters eventualele conturi sau alte date cu caracter personal înainte de retur.
  • L-ai primit cu etichetă? Returnează-l tot cu etichetă. E important să fie eticheta inițială, intactă, plus certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător sau distribuitor) și toate celelalte documente cu care produsul a ajuns la tine.
  • Nu uita să returnezi și eventualele accesorii sau cadouri primite cu produsul comandat.
  • În cazul mai multor produse de același fel, dacă vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse va fi acceptat doar dacă acestea sunt sigilate.
  • Returnează produsul înainte să pățească ceva. Nu se acceptă produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice și electrice și produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Înainte să faci un retur, asigură-te că nu ai dezinstalat sistemul de operare sau alte programe existente la livrare. De asemenea, nu se acceptă produse ale căror licențe OEM au fost activate.
  • Cum era și de așteptat, produsul returnat trebuie să fie același cu cel pe care l-ai trecut în formularul de retur.
  • Situații în care taxa de transport nu se poate returna: Uneori vei observa că suma de bani primită în urma unui retur e mai mică decât cea pe care ai plătit-o în urma achiziției de produse.

4.2 Verificarea produsului returnat

La primirea produsului returnat, DAC ENERGY TECHNOLOGY S.R.L va efectua o verificare amănunțită a stării acestuia. În cazul produselor electronice, se va realiza și o verificare a funcționalității.

4.3 Rambursarea

În cazul în care toate condițiile de mai sus sunt respectate, DAC ENERGY TECHNOLOGY S.R.L va rambursa clientului suma cheltuită, mai puțin costurile de transport pentru retur, în maxim 14 zile de la primirea returului și verificarea produsului.

  1. Excepții și situații speciale

5.1 Produse defecte

În cazul în care produsul primit este defect sau nu corespunde descrierii, clientul are dreptul la înlocuirea gratuită a produsului sau la rambursarea integrală a sumei plătite, inclusiv a costurilor de transport.

5.2 Erori de livrare

Dacă produsul livrat nu corespunde cu cel comandat, DAC ENERGY TECHNOLOGY S.R.L va suporta costurile de retur și va trimite produsul corect fără costuri suplimentare pentru client.

  1. Contact și asistență

Pentru orice întrebări sau clarificări referitoare la politica de retur, vă rugăm să ne contactați:

Telefon: 0786143195 Email: contact@dacenergy.ro

Chiar dacă o intuiești, iată prima și cea mai importantă regulă: produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. De bun simț, nu? Mai jos găsești alte condiții de bifat atunci când ai ceva de returnat.

  • Asigură-te că produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi. Îți protejezi datele, iar produsul poate fi adus la versiunea inițială de software.
  • Faci returul cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/distribuitor) și toate documentele cu care ți-a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care ți-a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu acceptăm returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu acceptăm returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, sau dacă produsele au licențe OEM activate.
  • Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către distribuitor, preluarea va fi refuzată.

DAC ENERGY TECHNOLOGY S.R.L își rezervă dreptul de a modifica această politică de retur în conformitate cu legislația în vigoare, cu notificarea prealabilă a clienților.